داستان بازی Falling Skies The Game زمانی اتفاق می افتد که بیگانگان به رمین حمله می کنند و تنها بازماندگان باید از سیاره در برابر آنان محافظت کنند . در این بازی تیم مبارز باید با انجام عملیات های تاکتیکی مخفیانه برای نجات زمین تلاش کنند و همچنان زنده بمانند تا امید از بین نرود . در این بازی عملیات ها و مراحل بیشماری پیش روی شما قرار می گیرد و و شما با استفاده از مهارت خود باید آنها را پشت سر بگذارید و در عین حال تجهیزات و سلاخ های خود را تقویت کنید تا بتوانید در این مبارات پیروز شوید . در این بازی نقشه های متنوع و جذاب بسیار خودنمایی می کند و شما برای شروع مراحل بعدی مشتاق تر می شوید .

 

Falling Skies The Game-CODEX

 

Falling Skies The Game دانلود بازی Falling Skies The Game برای PC

بالاخره بازی محبوب  Stronghold Crusader II  پس از تاخیر کوتاهی که داشت به بیرون منتشر شد . این نسخه بازیکنان را به صحراهای باستانی میانه ی شرقی می برد تا شاهد پیکارهایی بیشتر از نوع Real-Time بین خلیفه ها و شوالیه ها باشند. بازی دارای جلوه های بصری کاملا جدید ، واسط جنگ جدید(battle interface) و انجینی تقویت شده شامل افکت ها ، انیمیشن ها و فیزیک های سبک Real-Time خواهد بود. هوش مصنوعی نیز بهبود یافته همچنین شاهد نقشه هایی کاملا جدید ، کلاس یونیت ها ، تله ها و طراحی قلعه ها خواهیم بود که همگی سعی خواهد شد به بهترین نحو ممکن انجام بگیرند همچنین در قسمت آنلاین همانند گذشته امکان بازی همزمان تا ۸ نفر وجود دارد و بازیکنان می توانند در حالت های مختلف و شخصیت های دلخواه به نبردهم بروند. کنترل  قلعه های راحت تر شده و ساخت قلعه تا حد بی نهایت ادامه خواهد یافت. ورود شخصیت های جذاب کلاسیکی نیز از بخش های جدید این بازی محبوب خواهد بود. سرعت حرکات دشمنان سریع می باشد و شما در مدت زمان کوتاهی باید از محاصره توسط دشمن بگریزید. هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را ازسایت دانلودها دریافت نمایید.

Stronghold Crusader II  – CODEX

Update: Stronghold Crusader II-3DM added!

 | آپدیت بازی + کرک ۳dm به پست اضافه شد|

 

 Stronghold Crusader II  cover دانلود بازی Stronghold Crusader II برای PC

Watch Dogs بر مبنای ایده های جدید بنیان گذاری شده است و المان های موجود در بازی کاملا جدیدی می باشند و نمونه ی آن ها تا کنون در هیچ بازی رایانه ای مطرح دیگری دیده نشده است. مهم ترین و البته جدید ترین ایده ای که در بازی وجود دارد قابلیت هک کردن است، چیزی که در اولین نمایش بازی به خوبی به تصویر کشیده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلی گیم پلی و حتی داستان بازی مطرح کند. شخصیت اصلی بازی یک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce می باشد که قرار است از قدرت اصلی خود یعنی هک کردن در جهت انتقام گرفتن استفاده کند. Watch Dogs یک عنوان Open World است که شما را به یکی از بزرگ ترین شهر های آمریکای شمالی یعنی شیکاگو می برد، جایی که همه چیز توسط سیستم های نظارتی فاسد کنترل می شود و این جا است که باید یک قهرمان خیزش کند و شهر را از خفقان نجات دهد اما Aiden قهرمانی نیست که شما انتظار آن را خواهید داشت. یوبی سافت اعلام کرده است که نوشتن داستان Watch Dogs از حدود ۲ سال قبل از شروع مراحل ساخت بازی یعنی سال ۲۰۰۸ آغاز شد و تیم نویسندگی داستان بازی با تحقیق و پژوهش بسیار توانستند تا به موضوعی برسند که به توان آن را برای چنین بازی بزرگی گسترش داد. تیم سازنده داستان بازی را بر مبنای یک چیز ساده پایه ریزی کرده است و آن وجود سیستم های نظارتی در جامعه است. چیزی که امروزه در اکثر مناطق جهان وجود دارد و حتی در انگلستان پوستر هایی بر روی دیوار ها وجود دارد که روی آن ها اعلام شده دولت مراقب شما است. چنین مبحثی که در آن تقریبا تمام فعالیت های انسان ها زیر نظر سیستم های نظارتی است، باعث می شود تا در برخی از مواقع عده ای از مردم از این وضعیت ناراضی شوند و دست به طغیان بزنند. داستان Watch Dogs نیز دقیقا بر روی همین مسئله تاکید دارد، وجود پیش از حد سیستم های نظارتی باعث می شود که یک هکر قدرتمند دست به طغیان بزند و به کمک قدرت هک کردن خود، یک تنه با این سیستم مبارزه کند.

 

Watch Dogs PC -RELOADED

Watch Dogs DLC Unlocker-RELOADED Added

Watch Dogs Update v1.04.497-RELOADED Added

Watch Dogs Bad Blood DLC-RELOADED Added

| نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۰ گیگابایت به پست اضافه شد |

 

Watch Dogs PC دانلود بازی Watch Dogs برای PC

ادامه مطلب

بازی کلاسیک Gauntlet که یک بازی ۴نفره در کنسول های قدیمی بود، حال بازسازی شده و با حال و هوایی جدید عرضه شده است. یکی از ۴  قهرمان بازی را انتخاب کنید و پا به سیاه چالی مملوء از هیولاها بگذارید و ترکیبی از منحصر به فرد بودن ساختمان ها و سطوح تصادفی بازی را تجربه نمایید. با دشمنان و دزدان، با همراهی دوستان خود به نبرد بپردازید تا ثروت و شکوه را بدست بیاورید. این بازی به ۲صورت تک نفره و چندنفره قابل بازی می باشد که شما می توانید برحسب تمایل خود، یکی از آن ها را انتخاب نمایید و طعم جدیدی از این سری بازی ها را بچشید.

 

Gauntlet PC-CODEX

 

Gauntlet pc cover small دانلود بازی Gauntlet برای PC

 

 

Fable Anniversary نام بازی معروف کمپانی مایکروسافت می باشد که توسط کمپانی Lionhead Studios منتشر گردیده است. این بازی نسخه های مختلفی را شامل شده که اولین آن در سال ۲۰۰۴ ریلیز گردید و پس از آن، مسئولین سعی در ارائه ی نسخه ی HD این بازی با حال و هوای گرافیکی جدید کردند.  گیم پلی بازی نیز دستخوش تغییراتی شده است که دور از انتظار هم نیست! بازی در سبک بازی های نقش آفرینی (RPG) می باشد و داستان بازی در مورد کودکی است که از سنین کم کنترل آنرا بدست میگیرد، وی قرار است به یکی از بهترین جنگنده های دنیا تبدیل شود و شما باید در این امر وی را یاری کنید. کودک به سن نوجوانی رسیده و کم کم به جنگنده ای حرفه ای تبدیل میشود، وی راه عدالتی را پیش میگیرد و دشمنان بسیاری را نابود میکند.

 

Fable Anniversary PC-RELOADED

 |نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Fable Anniversary pc cover دانلود بازی Fable Anniversary برای PC

نسخه جدید بازی محبوب توتال وار : رم ۲ که با عنوان Emperor Edition در ۴ سپتامبر ریلیز شده بود، با کرک نهایی ریلیز شد. این نسخه از بازی به علت تغییرات گسترده ای که شامل شده بود، به همراه تمامی DLC های آن که تا به امروز برای بازی ریلیز شده بودند، همگی در یک پکیج جدید قرار گرفت که در نسخه Emperor Edition قرار داده شده اند. این نسخه از بازی دارای بهبودهایی در خود گیم پلی را نیز دارا بوده است که می توان به بهبود سیستم سیاست گذاری ها، زنجیره های ساختمانی، همترازی دوباره نبردها و بهبودهای بصری در هر دو بخش نبرد ها و روند بازی اشاره نمود. برای مشاهده ی عکس های این نسخه از بازی و دانلود آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Total War ROME II Emperor Edition PC-RELOADED

 

Total War Rome II pc cover small دانلود بازی Total War ROME II Emperor Edition برای PC

نسخه دمو بازی فیفا ۱۵ ساعاتی پیش ریلیز شده و در شبکه Origin که همان شبکه اختصاصی کمپانی EA می باشد، آماده ی دریافت برای کاربران در سرتاسر دنیا می باشد. به علت محدودیت های اینترنتی و حجمی در ایران، تصمیم بر آن شد که نسخه ی آفلاین این بازی را برای کاربران محترم وبسایت دانلودها آماده نماییم. آموزش کامل نصب و لینک های دانلود در ادامه مطلب قرار گرفته اند. لطفا دقت داشته باشید که از نقد و بررسی بازی خودداری کرده ایم، زیرا هنوز اطلاعات کامل و دقیقی از این بازی انتشار پیدا نکرده و هنوز نقدی مناسب برای آن آماده نشده است. در مورد تیم هایی که در این نسخه ی دمو قرار دارند، باید اعلام فرمود که این تیم ها عبارتند از: دورتموند، بارسلونا، لیورپول، بوکا جونیورز، چلسی، پاریسن جرمن، منچستر سیتی و ناپولی.

 

FIFA 15 PC-DEMO RELEASE

|فایل های مبتنی بر رفع مشکلات بازی به پست همگی اضافه شدند|

 

FIFA 15 DEMO pc cover دانلود دمو بازی FIFA 15 برای PC

 

داستان ویست لند۲ پس از ماجراهای نسخه اول رخ می دهد و چند نفر از گروه رنجرهای بیابان برای پی بردن به راز سیگنال رادیویی مرموزی که منشا آن مشخص نیست،عازم یک ماجرای جدید می شوند که قرار است سرنوشت دنیای مصیبت زده را بار دیگر تغییر دهد.این تمام چیزی است که می توانیم در مورد داستان بازی شرح دهیم چون بعد از داستان بازی برای هر شخص بسته به انتخاب ها و استیل بازی متفاوت خواهد بود.هدف سازندگان بازی این است که اجازه دهند کسی که بازی می کند داستان بازی را شکل دهد و هرکس ماجرای شخصی و منحصر به فرد خودش را داشته باشد.چه داستان اصلی بازی و چه ماموریت های فرعی مسیرهای انشعابی متعددی دارند که هر مسیر با مسیرهای دیگر تفاوت دارد.انتخاب هر مسیر سرنوشت دنیا و مردم ساکن آن دنیا را به طور کلی تغییر می دهد.انتخاب یک مسیر ممکن است باعث شود منطقه ای از بازی نابود شود، یا تغییر کند،یا ساکنان آن عوض شوند،یا ساکنان آن نسبت به قهرمانان حالت تهاجمی بگیرند.حالت انتخابی ویست لند ۲ همانند ویچر است که هر یک از مسیرها برایتان یک بخش جداگانه را باز می کند ولی بخش بزرگی از بازی را از دست خواهید داد و برای تجربه آن باید یک مسیر دیگر را انتخاب کنید. به عنوان مثال تمام شخصیت ها در بازی قابل کشتن هستند و کشتن یک شخصیت کلیدی می تواند داستان بازی را به طرز شگفتی عوض کند یا اگر یک پیام رادیویی دریافت کردید که درخواست کمک می خواهد، اگر به آنجا بشتابید با یک شهر معمولی رو به رو خواهید شد ولی اگر درخواست را نپذیرفتید یا به موقع به نجات آن ها نرسیدید، با یک ویرانه رو به رو خواهید شد. یا مثالی دیگر:ممکن است اعضای گروه کوچک شما آنقدر از دستورات فرماندهیی رنجرهای بیابان سرپیچی کند که افرادی توسط مرکز فرماندهی برای نابودی شما اعزام شوند و به این ترتیب روند ماموریت اصلی بازی و داستان اصلی بازی به طور کلی تغییر کند. بر اساس اظهارات سازندگان بازی، بسیاری از افراد نیمی از بازی را اصلا نخواهند دید!

 

Wasteland 2 PC-CODEX

 

Wasteland 2 pc cover small دانلود بازی Wasteland 2 برای PC

 

 

اولین بازی ویست لند که در سال ۱۹۸۸ توسط اینترپلی ساخته و توسط الکترونیک آرتز برای اپل۲،کمودور۶۴ و PC DOS منتشر شد،یک بازی نقش آفرینی نوبتی بود که دنیای بازی های کامپیوتری را وارد عرصه آخرالزمانی کرد.داستان بازی د سال ۲۰۸۷ و در مناطقی از آمریکای ویران شده در اثر بمباراناتمی خیالی سال ۱۹۸۸ رخ می داد.قهرمانان بازی اعضای گروهی به نام رنجرهای بیابان بودند که برای نجات بشریت یا  آنچه از آن باقی مانده بود،تلاش می کردند. ویست لند از بسیاری از جهات متفاوت و منحصر به فرد بود.در این بازی به جای الف ها و ترول های قرون وسطایی،قهرمانان ما در دنیای پس از انفجار ویرانگر اتمی با موجودات جهش یافته و گروهک های خیابانی مبارزه می کردند.دنیای بازی کاملا یک دنیای باز و دینامیک بود که هر عمل قهزمانان می توانست...

نسخه دمو بازی فیفا ۱۵ ساعاتی پیش ریلیز شده و در شبکه Origin که همان شبکه اختصاصی کمپانی EA می باشد، آماده ی دریافت برای کاربران در سرتاسر دنیا می باشد. به علت محدودیت های اینترنتی و حجمی در ایران، تصمیم بر آن شد که نسخه ی آفلاین این بازی را برای کاربران محترم وبسایت دانلودها آماده نماییم. آموزش کامل نصب و لینک های دانلود در ادامه مطلب قرار گرفته اند. لطفا دقت داشته باشید که از نقد و بررسی بازی خودداری کرده ایم، زیرا هنوز اطلاعات کامل و دقیقی از این بازی انتشار پیدا نکرده و هنوز نقدی مناسب برای آن آماده نشده است. در مورد تیم هایی که در این نسخه ی دمو قرار دارند، باید اعلام فرمود که این تیم ها عبارتند از: دورتموند، بارسلونا، لیورپول، بوکا جونیورز، چلسی، پاریسن جرمن، منچستر سیتی و ناپولی.

FIFA 15 PC-DEMO RELEASE

|آموزش کامل نصب، به صورت اختصاصی در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

FIFA 15 DEMO pc cover دانلود دمو بازی FIFA 15 برای PC

بازی Eidolon در باره راز و رمزهای موجود در طبیعت و جاهایی است، که قبل از این افرادی در آن به سر برده اند. در این بازی معمایی از شما مدارکی برای جلو رفتن بازی خواسته میشود، که باید آن ها را کشف نمایید. البته اگر یافتن این مدرک ها زیاد سخت نباشد، می تواند گره گشای خیلی از رازهای بازی باشد. ۱۵۰ نوع مدرک در محیط های بازی نهفته است، که در بعضی اوقات شرایط جوی ، شب و روز و … آن را سخت می کند. بازی Eidolon از پر راز ورمزترین گیم هایی است که تا به حال دیده اند که در سبکی دو بعدی و با گرافیکی فانتزی تولید شده است.

Eidolon-SKIDROW

 

Eidolon PC دانلود بازی Eidolon برای PC

عنوان Mind Path to Thalamus یک بازی پازل اول شخص است با سبکی جدید و خلاقانه در محیط های با طراحی عالی می باشد. پازل های بازی بر اساس تغییر آب و هوا ، چرخش روز و شب ، باران ، مه و سفر در بین فصول طراحی شده اند و به راحتی می توانید آنها را تغییر دهید . شخصیت اصلی داستان مردی است که در حالت بیهوشی و کما ، در ذهن خود گیر کرده است ، تنها راه نجات او از این وضعیت حل پازل های بازی است . در این بین از محل های مختلفی مانند جنگل های فانتزی ، غارهای تاریک ، جهانی متشکل از آب و یخ دیدن خواهید کرد که هریک به گونه ای احساسات او را بازگو می کنند .

Mind Path to Thalamus-CODEX

 

Mind Path to Thalamus PC دانلود بازی Mind Path to Thalamus برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows XP

CPU : Core 2 Duo E4300 1.8GHz8GHz

RAM : 2 GB

Video Card: GeForce 7600 GS

DirectX: Version 9.0c

Free Disk Space: 2 GB available space

...

اگر Grid Autosport را تجربه کنید،اولین احساسی که به دست می آورید حس بازی های شبیه ساز است.زیرا تمام آن چه از یک بازی شبیه ساز همانند  Turismo انتظار دارید، در این بازی وجود دارد. تمام المان های مربوط به دنیای واقعی همانند توجه به سرعت خودرو و زمان بندی مناسب برای ترمز کردن، موقعیت های درفتینگ (Drafting) و به خصوص توجه به میزان چالاکی خودرو ها در بازی بسیار دقیق و قابل تامل کار شده است.در کل می توان گفت هر آن چه نیازمند عنوانی قابل توجه است،در این بازی جمع شده و حس و حال دنیای خودرو ها را به خوبی می توان با وارد شدن به دنیای Autosport حس کرد. در بازی مد (Mode) های مختلفی در نظر گرفته شده است که می توان یکی از آنها را با نام Open Wheel معرفی کرد. در این مد، این خود بازیباز است که تمام و کمال کنترل وسیله نقلیه را بر عهده می گیرد و هیچ راهنما یا کمکی از سوی هوش مصنوعی برای هدایت بازیباز به بهترین مسیر وجود ندارد.به طور مثال در یکی از تریلر های بازی شاهد پیچی بودیم که در آن راننده به طور کامل بازی را در اختیار دارد و باید تصمیم های مختلفی را بگیرید.به طور مثال خود اوست که میزان و درصد ترمزگیری را مشخص می کند.

GRID Autosport PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶.۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

GRID Autosport pc cover small دانلود بازی GRID Autosport برای PC

تفاوت بین خودرو های Stock و Open Top همانند تفاوت بین روز و شب است، این تفاوت را Autosport به خوبی به نمایش می گذارد. در حقیقت کاری که AS انجام داده است،بسیار هیجان انگیز و قابل تشویق است؛استفاده از المان های خاص و ویژه باعث می شود که تجربه ای که از هر دو نوع احساس می شود بسیار خاص و قابل تشخیص باشد. رانندگی و مسابقه در Open Top ظرافت خاصی می خواهد و برای برنده شدن باید از اصول و استراتژی خاصی استفاده کنید.برای درک اینکه چقدر باید در Open Top احتیاط به خرج دهید،می توان این مثال را بیان کرد؛برای موفقیت در هر زمینه ای تمرین و تجربه در حل کردن مسائل آن از اصول جدایی ناپذیر هر حرفه ای است،برای موفقیت در Open Top هم شما نیاز دارید تا تمام اصول و پیچیدگی رانندگی را بدانید و از آنها استفاده کنید.اگر بتوانید تمام مدت خودروی خودتان را در مسیر نگه دارید و خطایی نداشته باشید،آماده ورود به دنیای Open Top هستید.در همین مورد،نسخه محدود و مخصوصی از بازی برای وب سایت ها فرستاده شده است که نشان از توجه خاص سازندگان به نقطه نظرات بازیکنان دارد. اگر واکنش منتقدین در این مورد را قبول داشته باشید،همگی آنها از این بخش خاص تعریف و تمجید کرده و از بالانسی که بین اجزای مختلف بازی وجود داشته احساس رضایت کرده اند.بازی مد های مختلفی دارد که یکی از آنها Street Racing نام دارد. در این مد، بازیباز در یکی از بزرگ ترین شهرهای دنیای به رقابت با دیگر بازیکنان می پردازد. بسته شدن خیابان ها برای چشیدن اوج لذت هیجان،می تواند آدرنالین خونتان را تا بی نهایت بالا ببرد...

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

پیغام مدیریت وبسایت: سرانجام نسخه نهایی بازی Need for Speed: Rivals برای PC عرضه شد. همان طور که متوجه هستید، این بازی ماه ها پیش عرضه شده بود و در سایت های مختلفی برای دانلود قرار گرفته بود. اما با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که بازی افت فریم شدیدی را به ۳۰فریم بر ثانیه داشته و پرش های متفاوتی در بازی و عدم روانی گیم پلی وجود داشت (البته این موضوع بر روی تمامی سیستم ها صادق نبوده و بر روی بخش کمی از سیستم ها با CPUهای منطبق با کرک عرضه شده، مشکل وجود نداشت). از آن جا که وبسایت دانلودها همواره در ارائه ی بهترین، اولین بوده است، به همین دلیل در این ساعت شما می توانید نسخه کاملا سالم بازی و آپدیت شده به نسخه ۱.۳ را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت ERWORD دریافت نمایید.

Need For Speed Rivals PC-RELOADED

|آپدیت چهارم بازی Update v1.04-RELOADED به پست اضافه شد|

 

NFS Rivals pc cover small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC

 

موارد اساسی و پایه‌ای بازی، بدون هیچ سورپرایزی، بسیار خوب طراحی شده‌اند. هندلینگ ماشین‌ها دقیق است و به سرعت واکنش نشان می‌دهند، وزن و سنگینی متفاوت هر ماشین نیز به خوبی احساس می‌شود. دریفت زدن یک عمل کاملا مهارتی و تکنیکی می‌باشد و مانند گذشته فقط کافی نیست عقب ماشین را رو به بیرون بچرخانید، دریفت زدن نیازمند خلاص کردن گاز و تنظیم سرعت، چرخاندن دقیق فرمان و در صورت نیاز کشیدن ترمز دستی می‌باشد. حس سرعت نیز به بهترین نحو القا می‌شود و جلوه‌های بصری نسل بعد و زیبای بازی هم سطح بسیار بالایی دارند.

موتور Frostbite 3 با Rivals، به خوبی قابلیت‌های چندگانه‌ی خود را اثبات کرده است. محیط بازی بسیار فراخ و خوش منظره می‌باشد. کوهستان‌های خشک و لم یزرع جای خود را به جنگل‌های شادابی می‌دهند که درختان بلند آن در اطراف جاده ردیف شده‌اند. مسیرهای حرکت نیز بسیار متنوع هستند و پر از پرش، میانبر و راه‌های انحرافی می‌باشند. شرایط جوی و آب و هوایی، تاثیر قابل توجهی در حس و حال و گیم‌پلی بازی می‌گذارند و شما را به وجد می‌آورند. هیچ چیزی مانند دیدن رعد و برقی مهیب از دور دست در یک جاده‌ی کوهستانی نمی‌باشد. آب و هوای بازی کاملا پویا است، ناگهان متوجه می‌شوید که به ابرهای سیاه و بزرگی  در حال نزدیک شدن هستید و با رسیدن به آن‌ها بارانی شلاقی از آسمان سرازیر می‌شود...

ادامه مطلب

بازی کف پوش چوبی (به انگلیسی: Wooden Floor) یک بازی ترسناک می باشد که در خانه ای قدیمی اتفاق می افتد. رفتار خانه خیلی معمولی به نظر می رسد اما بعد از گذشت مدتی کوتاه از بازی، متوجه می شوید که شرایط اتاق های خانه تغییر می کند! مثلا اگر شما دری از درهای خانه را از پشت ببندید، ناگهان تمامی کمدهای آن اتاق به مکانی که معلوم نیست منتقل می شوند! در این خانه شما نمی توانید وقایع آن را پیش بینی کنید و باید راهی را برای رها شدن از کابوس هایی که در این خانه به اتفاق می افتد را کشف کنید! تنها چیزی که در این خانه اتفاق می افتد، وابسته به حرکات پاهای شما می باشد.

Wooden Floor PC-FASiSO

 Wooden Floor pc cover دانلود بازی Wooden Floor برای PC

در دو شماره قبلی شخصیت های اول بازی هر کدام برای هدفی پا به شهر زامبی ها میگذاشتند,قهرمان شماره اول فرانک وست که برای عکاسی وارد شهر زامبی ها شد و قهرمان بازی دوم چاک گرین هم برای نجات دختر خود مجبور به پا گداشتن به شهر زامبی ها شد.این بار شخصیت اصلی شماره سوم نیک راموس نام دارد.نیک یک مکانیک است که خالکوبی عدد ۱۲ بر روی گردن دارد.او در شهر Los Perdidos کار میکند.شهری که ویروس در آن شیوع پیدا کرده و اکثر انسان ها تبدیل به زامبی شده اند.داستان بازی سه روز پس از شیوع ویروس در شهر Los Perdidos آغاز میشود.بازماندگان شهر دنبال آب و غذا و فرار از دست زامبی ها هستند.شهر قرنطینه شده و هیچکس اجازه خروج از شهر را ندارد.دولت قصد دارد تا در ۵ روز آینده شهر را به صورت کامل از بین ببرد. نیک این را قبول ندارد و همراه با چند نفر از بازمانده های شهر قصد فرار از شهر Los Perdidos را دارد.اما داستان به همین جا ختم نمیشود و بسیار پیچیده تر از آن چیزی است که به نظر میرسد.علت خالکوبی عدد ۱۲ بر روی گردن نیک چیست؟علت شیوع این ویروس در شهر Los Perdidos چیست؟ این ها سوالاتی هستند که در طول داستان پاسخ داده می‌شوند.استودیو Capcom Vancouver در این شماره دست به خلق داستان زیبایی زده است.ارتباط شخصیت های بازی با یک دیگر و همچنین ارتباط این نسخه به نسخه های قبل از جمله نکاتی هستن که باعث پیشرفت داستان بازی شده اند.

Dead Rising 3 PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۳.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Dead Rising 3 pc cover دانلود بازی Dead Rising 3 برای PC

 در این شماره هم مثل دو شماره قبل ماموریت های فرعی زیادی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است.ماموریت هایی که شامل کمک به بازماندگان شهر,ثبت رکورد در کشتن زامبی ها به شکل های مختلف و جنگ با انسان هایی که عقل خود را از دست داده اند میشود و تنوع خوبی به بازی داده است....

The Walking Dead Season 2 – این بازی در ژانر ماجراجویی قرار داد ولی درگیری های مختلف در بازی میتواند آن را به سبک اکشن بودن هم نسبت بدهد. شخصیت اصلی این بازی کلمانتین نام دارد که در طی ۵ فصل بزرگ میشود, وی یک دختر جوان یتیم است که در دنیای آخرالزمان ارواح گیر افتاده است, او باید یاد بگیرد که چجوری خود را از مخمصه ها خلاص کند و برای زنده ماندن خود تلاش کند. در طول بازی کلمانتین در شرایطی قرار میگیرد که اصول اخلاقی خود و غریزه خود را برای بقا زیر پا میگذارد, وی همواره به دنبال یک جای امن است. تصمیمات و اقدامات داستان در اطراف شما تغییر خواهد کرد و بازی در طی ۵ قسمت جذاب تر میشود. کلمانتین در بازی با چالش های مختلفی روبرو میشود که گیمر باید وی را همراهی کند. The Walking Dead Season 2 در مقایسه با فصل اول گرافیکی و هیجان انگیز تر شده است.

The Walking Dead Season 2 Episode 5 PC-CODEX

Episode 5 Only added!

 

The Walking Dead Season 2 Episode 1 pc cover small دانلود بازی The Walking Dead Season Two Episode 5 برای PC

 

یکی دیگر از بازی های اکشن که در نوع خود هم شکل ندارد.در این بازی که به سبک اول شخص می باشد شما که در نقش جادوگری هستید که باید بدون استفاده از صلاح و با قدرت جادویی که دارید دشمنان را نابود کنید.برای مثال میتوانید از دستان خود اتش پرتاب کنید و یا با نیروی جاذبه دشمنان را به سطح زمین بکوبید. شما برای استفاده از جادو میباست دشمنان را نابود سازید و از درون انها سحر را بردارید و با ترکیب این سحرها میتوانید جادوهای زیادی را کشف و استفاده کنید.این بازی به گونه ای طراحی شده که در دیگر بازی ها این نوع سبک از جنگیدن بسیار نادر دیده میشود.همچنین بازی دارای گیم پلی خوب,گرافیک و از نظر داستانی که در اینده روی میدهد بسیار عالی میباشد.

Lichdom Battlemage PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Lichdom Battlemage Early Access pc cover دانلود بازی Lichdom Battlemage برای PC

نسخه جدید Redux بازی مترو ۲۰۳۳ شامل ویژگی های جدیدی می باشد. در این نسخه از بازی، گرافیک های بصری بازی بازسازی شده، فریم ریت بازی به ۶۰ افزایش پیدا کرده و اجزاء و ویژگی های بازی بهبود چشمگیری داشته است. نسخه Redux بازی، چیزی بیشتر از آپدیت یک بازی به نسخه HD می باشد! شاید این بازی شما را به یاد استالکر بیاندازد که در شهری خالی از سکنه و موجودات جهش یافته و مواد رادیواکتیو  سر پنجه نرم میکنید . ترسی که در این بازی به شما وارد میشود تابه حال در هیچ کجا تجربه نکرده اید . داستان این بازی در شهر مسکو اتفاق میافت به نظر میرسد که بعد از حمله اتمی مردم شهر به شبکه مترو  پناه برده باشند و زندگی فلاکت باری را تحمل میکنند !نه گیاهی. نه نور خورشیدی. نه امنیتی که در زندگی دارن و…  با این همه عده ای برای مبارزه مو جودات جان خود را فدای امنیت مردم داخل مترو میکنند.در اول بازی شما میبینید که از نردبانی بالا میروید ولی ناگهان نردبان از جایش جداشده وشما ناچار با گرفتن دست دوستتان جان خودرا نجاد میدهید. ولی شما توسط جانوران جهش یافته کشته میشوید فکر میکنید بازی تمام شده است و فحش به استدیو سازنده ان نثار میکنید !!(من خودم اینو تجربه کردم) ولی این تنها شروع بازی است !

Metro 2033 Redux PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با نام Metro Redux Bundle به پست اضافه شد|

 

Metro 2033 Redux pc cover small دانلود بازی Metro 2033 Redux برای PC

 

سلام به همه ی بچه های عاشق کد های تقلب...

امروز مثل همیشه داشتم توی اینترنت وبگردی میکردم که به یه نرم افزار باحال ولی مسخره برخوردم که همین برنامه ایه که میبینین برای کد های تقلبو این چیزاس برای xbox و 3 و یه چنتا کنسول دیگس امیدوارم خوشتون بیاد ولی دلتونو با این برنامه خوش نکنین سوپرایز اصلی تو راه...

Cheat Book Issueنام نرم افزاری کم حجم است که به گیمر ها این امکان را می دهد که کدهای تقلب ۳۶۵ بازی معروف PC و ۲۲ بازی معروف کنسولهای مختلف بازی مانند PS3 ، Xbox و PSP‌ را در یک مجموعه داشته باشند. این نسخه از برنامه که برای دانلود قرار داده شده نسخه  آپدیت شده و ۲۰۱۳ می باشد که تقریبا تمام بازیهای معروف در رده های مختلف مانند استراتژیک و اکشن را در بر می گیرد.

کتاب کد تقلب بازیهای معروف

Cheat Book Issue | Size: 5 MB | Direct Link

 

 

ادامه مطلب

 

رفع مشکلات احتمالی در هنگام دانلود از وب ما:

آقا/برادر/خواهر/عزیزم...

جون هرکی دوس داری این مطلبو تا آخرش بخون...

این قدرم سوال نپرسین جواب همه ی پرسش های شما اینجاســـــــــــــــــــــــــ

مرسی از همکاریتون...

(مدیر وب)

تعداد صفحات : 4