حتما برای شما پیش آمده که رمز عبور ویندوز خود را فراموش کرده باشید و یا رمز عبور کاربر مدیریت سیستم یعنی Administrator را فراموش کرده باشید. در این حالت اکثر کاربران اقدام به تعویض ویندوز خود می کنند. ولی راه ساده تر و کاربردی تر استفاده از نرم افزار Passware Kit Enterprise که به شما کمک می کند تا رمز عبور فراموش شده خود را ریست کنید. همچنین شما قادر می شوید تا با ساخت یک فایل راه انداز و ذخیره آن بر روی فلش و یا رایت بر روی سی دی رمز عبور مدیر هر سیستمی را ریست کنید. این تنها یک بخش کوچکی از قابلیتهای این نرم افزار است. شما می توانید بوسیله Passware Kit Enterprise رمز عبور قرار داده شده بر روی هر نوع فایل را کشف کنید. همچنین شما می توانید کلیه رمزهای عبور مربوط به اینترنت از قبیل اتصالات اینترنت،وب سایتها و حسابهای ایمیل ها را از روی سیستم کشف کنید. با این نرم افزار دستیابی به هیچ رمز عبوری برای شما غیر ممکن نیست. شما حتی می توانید رمز عبور کاربر مدیر سیستم عامل جدید و محبوب ویندوز Seven را هم ریست کنید. شما می توانید رمز عبور بیش از ۱۸۰ نوع فایل و رمزهای قرار داده شده بر روی دیسک سخت را به وسیله این نرم افزار کشف کنید. از طرف دیگر شما می توانید سیستم خودتان را برای کشف و محافظت فایلهای رمز عبور خود اسکن کنید و از آنها با الگوریتمهای رمز نگاری محافظت کنید. شما تنها در عرض چند دقیقه می توانید رمز دیسکهای سختی را که با سیستم BitLocker محافظت شده اند بازیابی کنید. شما همچنین در عرض چند دقیقه می توانید رمزهای عبوری را که بر اساس TrueCrypt رمز نگاری شده اند حذف کنید. در پایان این توضیحات به شما پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار بسیار مفید را حتما دانلود و تست کنید.

 

Passware Kit Forensic 13.5.8557 نرم افزار بازیابی پسورد ها Passware Kit Forensic 13.5.8557

شاید تا کنون بای شما پیش آمده باشد که دوست شما نیاز به کمک و راهنمایی در خصوص سیستم عامل خود دارد ولی نمی تواند توضیحات شما را به کار ببرد و نیاز است خود شما این تغییرات را اعمال کنید. Ammyy Admin Corporate نرم افزاری مفید و کاربردی جهت کنترل رایانه از راه دور می باشد که به کاربران کمک می کند تا جهت ارائه خدمات پشتیبانی به دوستان، آشنایان و مشتریان خود از راه دور و از طریق اینترنت به کامپیوتر آنها متصل شده و مشکلات نرم افزاری آنها را مرتفع نمایند.

 

Ammyy Admin Corporate 3.5 Final نرم افزار کنترل رایانه از راه دور Ammyy Admin Corporate 3.5 Final

Nmap مخفف Network Mapper میباشد و یک نرم افزار کاربردی برای جستجوی شبکه یا ممیزی امنیتی شبکه به شمار میاید. این نرم‌افزار توانایی دارد سیستم عامل (و نسخه‌های OS) سرویس دهنده‌ها و یا اعضا شبکه که در حال اجرا هستند را به همراه نوع packet filter‌ ها و دیوار آتش‌های مورد استفاده قرار گرفته شناسایی کند.بسیاری از مدیران شبکه و سیستم هم این نرم افزار را برای انجام وظایفی مانند صورت برداری از شبکه، مدیریت برنامه‌های به روز رسانی خدمات، و نظارت بر به روز شدن خدمات و میزبان‌های شبکه مفید می‌دانند.Nmap یک نرم افزار رایگان است که به همراه کدهای آن تحت واژه GNU GPL در دسترس می باشد.

 

Nmap 6.47 Final نرم افزار ارزیابی امنیت شبکه Nmap 6.47 Final

 

آیا به دنبال نرم افزار کارامد و مطمئنی هستید که به شما در حفظ و نگهداری رمزهای عبور (پسوردها) و اطلاعات حساس، کمک کند؟ abylon KEYSAFE یک نرم افزار ساده و در عین حال قدرتمند برای مدیریت و نگهداری از پسورد ها ( رمز عبور ) و اطلاعات حساس و مهم شماست . یادآوری تمامی رمزهای عبوری که برای کارت های بانکی، حساب شبکه ی اجتماعی خود و ایمیل های خود و … دارید، در یک زمان واحد تقریبا ناممکن به نظر می رسد. با نرم افزار abylon KEYSAFE شما تنها یک رمز عبور اصلی دارید و باقی رمز های عبورتان توسط نرم افزار در فیلدهای خالی جایگذاری می شود . همچنین این نرم افزار از درگ و دراپ داده ها نیز پشتیبانی می کند و نیز یک ژنراتور تولید رمز عبور تصادفی نیز برای شما ارائه کرده است.

 

abylon KEYSAFE v12.00.07.2 نرم افزار نگهداری و مدیریت پسورد abylon KEYSAFE v12.00.07.2

مظمئنا شما تابحال اتفاق افتاده که بخواهید برنامه ای داشته باشید که هر چقدر هم ویندوز را خرابکاری کنید یا نرم افزار تست کنید یا سیستم را به مثلا یک بچه کوچک بدهید خیالتان راحت باشد.

این برنامه چیزی نیست جز برنامه Deep Freeze 
Deep Freeze می تواند به صورت لحظه ای از تنظیمات کامپیوتر شما محافظت و نگه داری کند. فرقی نمی کند که کاربر چه تغییراتی در محیط کاری ایجاد کند، شما می توانید با یک Restart ، تمامی تغییرات را حذف کنید و کامپیوتر را دقیقا به حالت اصلی خود بازگردانید . ابزاری مناسب برای آموزشگاه های کامپیوتری و مراکزی که نیازمند در اختیار قرار دادن یک سیستم کامپیوتری به مشتریان و مراجعین هستند.
 

 

 

Deep Freeze نرم افزاری است بسیار کارامد برای حفاظت از سیستم به طوری که شما پس از هر بار ریست کردن ویندوز هر تغییراتی که در آن انجام داده اید از بین خواهد رفت ، به عنوان مثال اگر به سیستم فلش متصل کردید و فلش دارای ویروس بود کامپیوتر دارای ویروس می شود ولی پس از راه اندازی مجدد ویروس از بین خواهد رفت . البته این برنامه از تغییر در درایو ها نیز پشتیبانی میکند به عنوان مثال اگر فایلی از اینترنت دانلود شود و کامپیوتر شما دیپ فریز باشد بعد از راه اندازی مجدد این فایلها از بین خواهد رفت.

این نرم افزار برای جاهایی مثل کافی نت ها ، مدارس ، شرکت ها و ادارات نرم افزار مناسبی می باشد زیرا از این سیستم ها بسیاری از افراد استفاده می کنند و احتمال خرابی ویندوز یا ویروس گرفتن این سیستم ها بیشتر است.

امنیت مطلق و واقعی در مقابل هکر ها، ویروس ها، جاسوس ها، کرم ها، اشکالات نرم افزاری، هر نوع خرابکاری خواسته و نا خواسته از جمله فرمت کردن پاک شدن فایل ها و پوشه ها، دستکاری تنظیمات سیستم، تنظیمات نرم افزاری، تنظیمات شبکه، تنظیمات سخت افزاری و …

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Deep Freeze v7.30.060.3852 Standart :
امنیت و کنترل
- تنظیمات Administrator با یک کد سفارشی رمز میشود
- تا ۱۵ پسورد مختلف برای سه حالت از پیش برای Workstation ها قابل تنظیم است و می توان برای آنها تاریخ انقضا تعریف کرد
- تولید پسورد یک بار مصرف یا یک روز مصرف
- قابلیت غیر فعال کردن اختیاری موس و کیبورد هنگام انجام عملیتهای نگهداری

امکانات تنظیم:
- تولید فایل نصب از پیش تنظیم شده
- تنظیم درایو های Freeze و Thaw از قبل
- زمان بندی برای ریستارت یا شات دان خودکار کامپیوتر
- تنظیم برای خاموش شدن کامپیوتر بعد از مدت بیکاری
- تنظیم زمان بندی خودکار برای خارج شدن از حالت فریز و انجام Windows updates یا update antivirus definitions و …

امکانات انعطاف پذیری:
- ایجاد درایو مجازی که میتواند جهت قرار دادن Save ها و فایل ها و برنامه هایی که مایل هستید استفاده شود
- تنظیم حجم و فایل سیستم درایو مجازی – FAT ، FAT32  NTFS -
- آیکون Deep Freeze 6.0 در Tray مشاهده شود یا خیر
- تنظیم از راه دور توسط Console یا Command Line
- مدیریت متمرکز

طریقه فعالسازی :
-  در حین نصب درایوهایی که می خواهید Freeze شوند را انتخاب و روی دکمه Install را کلیک کنید.
- بعد از بالا آمدن ویندوز پنجره زیر برای ده ثانیه نمایش داده می شود. که با انتخاب Yes می توانید برای برنامه پسورد بگذارید که البته این کار را بعدا هم می توانید انجام دهید.
- برای تغییر تنظیمات برنامه در حالتی که Shift را نگه داشته اید روی آیکون آن در Systemtry دابل کلیک کنید و یا همزمان کلیدهای Ctrl+Alt+Shift+F6 را بزنید.
- پنجره ای باز می شود که پسورد ورود از شما می خواهد اگر  پسوردی تعریف نکرده اید جای آنرا خالی بگذارید و OK را کلیک کنید.
- برنامه شامل سه برگه BootControl ، Password و Clone است.
- در برگه Bootcontrol می توانید برنامه را فعال و غیر فعال (Freeze و UnFreeze) کنید.
- BootFrozen برای فعال کردن برنامه است.
BootThawed برای تعداد دفعاتی است که برنامه بعد از Restart شدن غیر فعال باشد. مثلا اگر عدد ۲ را وارد کنید برای ۲ بار که سیستم Restart می شود برنامه غیر فعال است و دفعه سوم به بعد برنامه فعال است.
- BootThawed برای غیر فعال کردن برنامه است.
- در برگه Password می توانید برای برنامه پسورد تعریف کنید.
- برگه Clone برای Image گرفتن از تنظیمات سیستم و برنامه است.
- برای Uninstall کردن برنامه ابتدا آن را غیر فعال کنید و بعد فایل DFStr.exe را اجرا کنید و روی دکمه Uninstall کلیک کنید.

 توجه : قبل از نصب برنامه ها و یا بازی ها روی سیستم و یا نوشتن اطلاعات روی درایوهایی که Freeze شده اند حتما DeepFreeze را غیرفعال کنید در غیر این صورت بعد از Restart همه اطلاعات پاک خواهند شد.
سعی کنید برنامه ها و بازی های خود را در محیطی نصب کنید که Freeze نشده باشد در غیر این صورت هر تغییری از قبیل save game و یا تغییرات در یاهو مسنجر ( Message Archive ) و … بعد از Restart پاک خواهند شد.
قبل از اینکه سیستم خود را برای تغییر ویندوز فرمت کنید حتماً را DeepFreeze پاک کنید.

 

 

آیا شما فکر می کنید در برابر ویروس ها محافظت می‎شوید حتی اگر آنتی ویروس نصب کرده باشید؟ چگونه بدون آزمایش آنتی ویروس خود مطمئن هستید که درست کار می‎کند؟ بنابراین مهم هست که آنتی ویروس خود را پس از نصب تست کنید.

این روش می توانید انجام شود برای تست آنتی ویروس توسط افراد و شرکت‎ها بدون نیاز به ویروس واقعی که می تواند که کامپیوتر شما صدمه بزند.

در ادامه روش انجام این آزمایش را ببینید: 

1- یک فایل دفترچه یادداشت باز کنید.

2- متن زیر را در آن کپی و ذخیره کنید.

X5O!P%@AP[4PZX54(P^)7CC)7}$EICAR-STANDARD-ANTIVIRUS-TEST-FILE!$H+H*

3- نام فایل را از New Text Document.txt به myfile.com تغییر دهید.

4- فایل را اجرا کنید.

اگر آنتی ویروس درست کار کند باید بلافاصله بعد از اجرای فایل پیام اخطار بدهد در غیر این صورت پیشنهاد میکنم آنتی ویروس جدید نصب کنید.

 
 
 
 
حالا سوالی که پیش میاد اینه که مگه این تکه کد چکار میکنه؟!
EICAR test file یا همان EICAR Standard Anti-Virus Test File یک فایل است که توسط

(European Institute for Computer Antivirus Research (EICAR و (Computer Antivirus Research Organization (CARO 

توسعه داده شده برای تست انتی ویروس اگر ببینید هنگام شناسایی ویروس تشخیص نمیدهد بلکه مینویسید 

EICAR Test File 
 
 
 
 

اغلب ویروس ها معمولا  فایل ها و فولدرهای اصلی شما را مخفی می کنند و فولدر جعلی ای که در واقع ویروس است می سازند به طوری که با هر بار کلیک بر روی ویروس ویورس اجرا و شما را به محتویات داخل پوشه اصلی می رساند پس از حذف ویروس با ویروس کش هیچ فایل و فولدری برای شما باقی نمی ماند

 
البته باقی می ماند ولی شما خبر ندارید
 
برای بازگردانی فایلها و فولدرهای مخفی شده توسط ویروس به ترتیب ذیل عمل کنید
1- داخل درایو مورد نظر یک فایل نت پد (notepad) باز کنید.
 
2- کد زیر را داخل آن پیست کنید
attrib -s -h /s /d
 
3- فایل ساخته شده را با پسوند      bat.    ذخیره کنید.
 
4- اکنون شما یک فایل اجرایی دارید که در هر جایی اجرا شود فایل های مخفی را از آن حالت خارج می کند .
 
نکته: این برنامه ساده و جالب زیر مجموعه های پوشه را نیز پشتیبانی می کند و فارسی و انگلیسی هم برایش فرقی ندارد پس با یک بار اجرا در بالا ترین مسیر کل زیر شاخه ها هم شامل خواهند شد.

آیا تابحال شده که فایلی را اشتباها حذف کنید

شده!
پس از اینکه متوجه حذف اشتباهی شدید معمولا چه کاری می کنید؟
دیگر نگران نباشید با نرم افزار کیلوبایتی اما بسیار مفید restoration دیگر می توانید فایلتان را همان لحظه بازیابی کنید 
مزایا:
محیط بسیار ساده
سرعت بسیار زیاد
پشتیبانی از همه درایوها و حتی فلش
حجم بسیار کم
رایگان بودن و راحت بودن از کرک و غیره
 
 
 
تصویری از محیط نرم افزار
 
 
 
 
 
 
 

بی شک برای شما هم پیش آمده اطلاعاتی را به اشتباه حذف کنید یا ویروس حذف کند یا حتی درایو اطلاعاتتان فرمت شده باشد.

اگر شما هم جزو این افراد هستید مانند یک بیمار اورژانسی طبق موارد زیر با هارد رفتار کنید.
البته اگر میخواهید اطلاعاتتان دوباره برگردد.
 
1- از هرگونه overwrite کردن اطلاعات بپرهیزید . یعنی به فرض اگر اطلاعات درایو D پاک شده است 
2-سایر اطلاعات درون درایو را حذف نکنید
3-اطلاعات جدیدی نریزید
4- فایلهایتان را Rename نکنید 
5- فایلهای که اونجا قرار دارند رو باز و بسته نکنید حتی بهتره توی پوشه ها هم سرچ نکنید چه دستی چه کامپیوتری
6- از انجام دیفرگ Defrag پرهیز کنید
7- اگر کلا هارد پریده حتی ویندوز رو هم نصب نکنید یا پارتیشن بندی نکنید
8- سایز پارتیشن رو عوض نکنید
9- درایو رو اسم گذاری مجدد نکنید
10- سعی کنید کامپیوتر را فقط در موارد لازم روشن کنید
11- در سریع ترین زمان ممکن به متخصص مراجعه کنید.
نکته: (در صورتی که هارد پریده باشد حتی روشن و خاموش کردن بیهوده کامپیوتر هم در حد بسیار کم تاثیر گذار است.
 

آیا از ساختار ورد اطلاعاتی دارید؟

آیا تابحال شده است که بخواهید فایل عکس داخل ورد را لازم داشته باشید ؟
در این مواقع کار درست چیست؟
لابد شما هم وردتان را به پاورپوینت یا اچ تی ام ال تبدیل می گنید و عکس را برمی دارید؟!
برای آموزش راه راحت تر همراه ما باشید...
 
 
 

 

رفع مشکلات احتمالی در هنگام دانلود از وب ما:

آقا/برادر/خواهر/عزیزم...

جون هرکی دوس داری این مطلبو تا آخرش بخون...

این قدرم سوال نپرسین جواب همه ی پرسش های شما اینجاســـــــــــــــــــــــــ

مرسی از همکاریتون...

(مدیر وب)

دانلود واترفاکس Waterfox 28.0 – موزیلا فایرفاکس 64 بیتی

دانلود واترفاکس Waterfox 28.0   موزیلا فایرفاکس 64 بیتی

 

دانلود واترفاکس Waterfox

 

واترفاکس Waterfox v28.0 همان مرورگر Mozilla Firefox اما مخصوص سیستم های 64 بیتی می باشد. اگر شما از کاربران مرورگر فایرفاکس هستید تا به حال حتما متوجه این موضوع شده اید که وقتی مدت زیادی با این نرم افزار کار می کنید دچار افت شدید سرعت در بارگذاری صفحات وب می شوید. البته این مشکل با باز و بسته کاردن نرم افزار حل می شود ولی دوباره حتما با این مشکل روبرو میشوید.

در این نسخه جدید واترفاکس این مشکل به طور کلی حذف شده و با بهینه سازی قسمت های مختلف ان سرعت ان به شدت افزایش پیدا کرده است. همچنین قابل ذکر است که این مرورگر فقط برای سیستم هایی طراحی شده است که ویندوز 64 بیتی بر روی ان سوار است و کاربرانی که ویندوز 64 بیتی ندارند به هیچ وجه نمی توانند از مرورگر Waterfox استفاده کنند. شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار واترفاکس Waterfox رو از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی از ویژگی های مرورگر واترفاکس Waterfox :

-     افزایش سرعت مرورگر در لود پنجره ها
-     برطرف شدن کندی لود پنجرها
-     بهینه سازی قسمت های مختلف مرورگر
-     سازگار با ویندوز های مختلف 64 بیتی
و …

 

 

 

Waterfox is a high performance browser based on the Mozilla Firefox source code. Waterfox is specifically for 64-bit systems, with one thing in mind: speed.

Waterfox is a 64-bit version of Firefox. Waterfox is modified version of the Firefox source code specifically for machines running 64-bit versions of Windows. Software designed for 64-bit Windows editions can take advantage of faster RAM and processing speeds and greater stability in 64-bit systems.

Waterfox offers 100% Firefox Add-on Compatibility and 64-bit Plugin Support.

 

ادامه مطلب

دانلود Saina v2.0.1 – مرورگر ایرانی ساینا

دانلود Saina v2.0.1   مرورگر ایرانی ساینا

دانلود Saina

مرورگر ایرانی ساینا

 

Saina v2.0.1 مرورگرهای رایج در کشور ما معمولاً Internet Explorer ، Mozilla Firefox ، Google Chrome و Opera می‌باشند که به صورت رایگان از طریق اینترنت در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. از آنجایی که این مرورگرها معمولاً متناسب با نیازمندی‌های امنیتی و فرهنگی مورد انتظار در شبکه‌ی ملی اطلاعات ایران نمی‌باشند، مرکز متما اقدام به ایجاد مرورگر ایرانی ساینا با در نظر گرفتن نکات امنیتی و قابلیت‌های متناسب با نیازهای کشور ما این مرورگر را ساخته است.

از جمله قابلیت های این مرورگر مواردی نظیر انطباق با فرهنگ و بوم پارسی، سرعت بالا در مرور صفحات، قابلیت اجرا در چار چوب‌های گوناگون، سطح امنیتی بالا و متناسب با شرایط داخلی و … است.  شما کاربران می توانید همچنین  مرورگر Saina را با لینک مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت کنید.

 

ویژگی ها و قابلیت های Saina مرورگر ایرانی:

-   کنترل والدین

-   امکان داخلی کردن CA های ملی

-   غلط یاب املایی فارسی

-   تنظیم رنگ و فونت فارسی

-   دو زبانه در یک صفحه

-   امکان ایجاد زبانه های افقی و عمودی

-   تغییر زبان از طریق منوها

-   خبر رسان

-   واسط آیکون دار

-   و…

 

تعداد صفحات : 2

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد