سیستم شما همیشه و در هر زمان نمی تواند بالاترین کارایی خود را از لحاظ نرم افزاری داشته باشد و طبیعتا در صورت مواجه شدن با مشکلات، کاربر مایل است که سیستم به وضعیت خوب چند وقت پیش خود بازگردد. سیستم عامل ویندوز از ویندوز Me به بعد با خود بخشی به نام Windows Restore را دارا بوده که قادر به بازگرداندن سیستم تا حد امکان به آخرین وضعیت خوب قبلی خود می باشد. ولی این بخش نیز مانند باقی بخش های سیستم عامل ویندوز به طور تخصصی و به عنوان بهترین برای این کار مناسب نیست و فقط تعدادی از فایل ها را به حالت قبل بر می گرداند. Rollback Rx نرم افزاری قوی برای بازگردانی سیستم است و از هدر رفتن داده ها جلوگیری می کند و قابل استفاده کاربرهای خانگی و IT پیشرفته می باشد و مشکلات مهم کامپیوتر را رفع می کند. ابزاری عالی برای بازگردانی سیستم و اطلاعات آن به زمان قبل است و بسیاری از مشکلات پیش آمده مرتبط با ویروس ها و ایراد های سیستم را می تواند حل کند. بنابراین تمامی عملیات تعمیری و بازگردانی اطلاعات شما از این پس می تواند تنها طی چند ثانیه و چند کلیک موس صورت گیرد.

 

RollBack Rx Professional 10.2 Final نرم افزار بازگردانی حرفه ای اطلاعات RollBack Rx Professional 10.2 Final

WinMend Disk Cleaner کسانی که مدت مدیدی از سیستم عامل ویندوز استفاده کرده اند به خوبی میدانند که به مرور زمان تعداد زیادی از فایلهای زائد در کامپیوتر آنها انباشته میگردد که با روشهای معمولی قابل پاکسازی نمیباشند . این دسته از فایلها که بعضی از آنها اصولا غیر قابل رویت میباشند در Document And Setting ، پوشه اصلی ویندوز ، پوشه System 32 و حتی ریشه درایو C بوجود میایند و اندک اندک سبب کندی ویندوز میگردند تا جایی کاربر بلاخره ناچار از نصب مجدد ویندوز گردد که آن نیز لاجرم از صرف وقت و هزینه میباشد .WinMend Disk Cleaner یکی از کوچکترین نرم افزارهای پاکسازی این دسته از فایلها میباشد که با اجرا گاه به گاه آن میتوانیم به مقدار قابل توجهی بر عمر سیستم عامل بیفزاییم .

WinMend.Disk.Cleaner.Cover بهینه سازی ویندوز با حذف فایل های زاید با WinMend Disk Cleaner 1.5.7.0

WinMend Registry Cleaner نرم افزاری کاربردی برای بهینه سازی رجیستری ویندوز می باشد. این نرم افزار قدرتمند و با ابزارهای مختلف خود می تواند مشکلات ویندوز را برطرف نموده و باعث افزایش سرعت ویندوز شود. شما همچنین با این نرم افزار می توانید از رجیستری ها بک آپ بگیرید و همینطور از آن برای تبدیل به رجیستری در آینده استفاده کنید.

WinMend.Registry.Cleaner.Cover بهینه سازی و پاک سازی رجیستری با WinMend Registry Cleaner 1.7.0.0

WinMend Data Recovery نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی فایل های حذف شده به هر نحو است. بعد از بین رفتن فایل ها بایستی سریعا بدون ایجاد تغییرات دیگر در هارد دیسک نسب به بازیابی فایل ها اقدام کرد. با این نرم افزار میتوانید با جستجو اسکن قدرتمند درون هارد دیسک ، فلش مموری ها و کارت های حافظه میتواند فایل های حذف شده را بازیابی کند. این نرم افزار توانایی خوبی در جستجو جزئی درون حافظه ها دارد و میتواند به طور کلی یا جزئی درون حتی فولدری خاص را برای بازیابی فایل ها جستجو کند. همچنین دارای تنظیماتی جهت مشخص کردن حجم فایل ، فرمت فایل و… دارد تا جستجو سریعتر و دقیق تر انجام شود. نرم افزار از پروتکل های FAT12 / FAT16 / FAT32 / NTFS / NTFS5 پشتیبانی میکند. کاربرد با این نرم افزار بسیار ساده و بدون دردسر است و میتوانید بسیار سریع نسبت به بازیابی فایل های حذف شده اقدام کنید.

WinMend.Data.Recovery.Cover بازیابی فایل های حذف شده با WinMend Data Recovery 1.4.9.0

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.

KLite Mega Codec برترین مجموعه کدک های پخش مالتی مدیا K Lite Codec Pack Update 10.8.2

نرم افزار قدرتمند و بی رقیب DAEMON Tools Ultra ابزاری پیشرفته در امر شبیه سازی CD/DVD می باشد که به شما امکان ایجاد یک کپی پشتیبان به صورت ایمیج از دیسک را می دهد. این کپی برابر اصل با استفاده از درایو مجازی DAEMON Tools می تواند بدون نیاز به نسخه اصلی دیسک در اجرای بازی و یا نرم افزار ی که به CD یا DVD خود برای اجرا نیاز دارد مورد استفاده قرار گیرد.همچنین قابل ذکر است که نرم افزار اکثر Image های محافظت شده و غیر محافظ اعم از: Safedisc, Securom, Laserlock, Lockblocks و… را اجرا می نماید مثل اینکه CD/DVD اصل برنامه را در اختیار دارید! همچنین خود برنامه نیز قادر است از تمام سی دی و دی وی دی ها فایل ایمیج iso تهیه کند.

 

DaemonTools.Ultra.Cover ایمیج گیری و ساخت درایو مجازی با DAEMON Tools Ultra 2.4.0.0280 Multilingual

Bitsum Technologies Process Lasso نرم افزاری بسیار عالی برای بهینه سازی پروسه ها،هسته های سی پی یو و مصرف پاور سیستم می باشد. این نرم افزار بسیار هوشمند با اولیت و طبقه بندی پروسه های در حال اجرا از مهم به کم اهمیت نسبت به اجرای هرچه بهتر نرم افزارها و پروسه های در حال اجرا یاری میدهد. همانطور که میدانید ویندوز به صورت عادی نسبت به تقسیم منابع سیستمی اقدام می نماید که این فرایند باعث به وجود مشکل در زمانی خواهد شد که کاربر نرم افزارها و پنجره های زیادی را اجرا کرده است. Process Lasso با تنظیم priority و اولیت بندی میتواند منابع سیستمی را به طور متناسب تقسیم نماید. این قابلیت با الگوریتم ProBalance انجام خواهد شد که در نرم افزار ایجاد شده است که نسبت به تقسیم منابع به صورت اولیت بندی انجام می شود. نحوه تشخیص اولیت ها به این صورت خواهد بود که نرم افزار با شناسایی پنجره و نرم افزاری که در آن موس و کیبرد فعال است ، اولیت مصرف بیشتر از منابع سیستم مانند ram و cpu را به آن خواهد داد و منابع سیستم کمتری را به نرم افزارها و پنجره های غیرفعال ارائه میدهد. حال در کنار این قابلیت ، توانایی تنظیمات قابل ذخیره سازی نیز وجود دارد، یعنی میتواند اولیت نرم افزارها و پنجره ها را از قبل برای Bitsum Technologies Process Lasso تعریف کنید تا به صورت اتوماتیک نرم افزار منابع بیشتری را رد اختیار آنها قرار دهد.

 

Bitsum Technologies Process Lasso Pro 7.0.0.0 نرم افزار بهینه سازی پروسه ها Bitsum Technologies Process Lasso Pro 7.0.0.0

 

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۹۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

DW مجموعه 90 والپیپر زیبا برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

21 نکته در ایمیل مارکتینگ

تحقیقات نشان می دهد 93% از متخصصین بازاریابی معتقدند که ایمیل مارکتینگ برگشت سرمایه(ROI) عالی(22%)، خوب(44%) یا متوسط(27%) دارد و از این نظر بعد از بهینه سازی برای موتورهای جستجو در رتبه دوم قرار گرفته است.
موضوعی که در ایران به واسطه عدم وجود ابزارهای مناسب و آگاهی کافی به آن خیلی پرداخته نشده است.
اگر توسعه کسب و کارتان برای شما مهم است، اگر به دنبال پیشی گرفتن از رقباء هستید، اگر می خواهید به میزان قابل توجهی فروش خود را افزایش دهید.
پیشنهاد می کنم، اگر آب در دست تان است زمین گذاشته و این کتاب را بخوانید.
ایمیل مارکتینگ می تواند یک اتفاق بزرگ در کسب و کار شما باشد.

در ادامه...

دانلود نرم افزار پر طرفدار لاین برای:  pc , android , iphone , blackberry , windows phone , nokia asha  , firefox osWindows , windows 8 , Mac OS

 این نرم افزار از خود سایت رسمی http://line.me گرفته شده و برای اولین بار در سایت ارورد قرار داده شده...

لذت ببرید...

altaltaltaltaltaltalt

 

ادامه مطلب

اینم هدیه ی ERWORD به همه ی طرفدارانش :)))

تقویم دسکتاپی یک نرم افزار ویژه و خودکار است که همیشه دسکتاپ شما را با جدیدترین پوسترها و اطلاعات به روز می کند.

   
   

توجه :

در صورتی که در اجرای برنامه با خطا روبرو شدید پس از نصب برنامه به روی فایل BazikhorhaCalendar راست کلیک کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید. سپس در پنجره باز شده به سربرگ Compatibility مراجعه و گزینه Run this as an administrator را در انتهای پنجره علامت بزنید و پس از آن روی OK کلیک کنید تا پنجره بسته شود.

 

تقویم ماهانه 12 تصویر از 12 ماه سال است که بهترین بازی های سال آینده را به نمایش می گذارد.

   
   
   
   

نکته ها و عوامل موثر در سئو سایت و وبلاگ

هدف ما در این مطلب آشنایی شما با سئو و راه های افزایش و بهبود آن و همچنین معرفی چند سایت مفید در رابطه با بررسی میزان سئو سایت , بررسی ایراد ها و مشکل های درون قالب شما و راه های برطرف کردن آن و .. می باشد.

اگر دوست دارید سایت و وبلاگی پربازدید داشته باشید , اگر می خواهید ترافیک ورودی شما افزایش یابد , تمایل دارید محبوب باشید ؟ یکی از راه های آن بهبود سئو سایت یا وبلاگ خود می باشد.

ابتدا معرفی سایت های مفید :

1 - شما با استفاده از این سایت که در ذیل معرفی می شود می توانید از میزان سئو سایت خود آگاه شوید سئو بالای 80 درصد خوب است اما می تواند بهتر نیز شود.

2 - با استفاده از امکانات این سایت می توانید ایراد ها و مشکل های مربوط به قالب خود را بدانید و برای رفع آن ها اقدام کنید. برای ورود به سایت کلیک کنید.

فقط کافی است که آدرس سایت خود را وارد کنید و دکمه بررسی (check) را بفشارید.

در ادامه...

نسخه دمو بازی فیفا ۱۵ ساعاتی پیش ریلیز شده و در شبکه Origin که همان شبکه اختصاصی کمپانی EA می باشد، آماده ی دریافت برای کاربران در سرتاسر دنیا می باشد. به علت محدودیت های اینترنتی و حجمی در ایران، تصمیم بر آن شد که نسخه ی آفلاین این بازی را برای کاربران محترم وبسایت دانلودها آماده نماییم. آموزش کامل نصب و لینک های دانلود در ادامه مطلب قرار گرفته اند. لطفا دقت داشته باشید که از نقد و بررسی بازی خودداری کرده ایم، زیرا هنوز اطلاعات کامل و دقیقی از این بازی انتشار پیدا نکرده و هنوز نقدی مناسب برای آن آماده نشده است. در مورد تیم هایی که در این نسخه ی دمو قرار دارند، باید اعلام فرمود که این تیم ها عبارتند از: دورتموند، بارسلونا، لیورپول، بوکا جونیورز، چلسی، پاریسن جرمن، منچستر سیتی و ناپولی.

FIFA 15 PC-DEMO RELEASE

|آموزش کامل نصب، به صورت اختصاصی در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

FIFA 15 DEMO pc cover دانلود دمو بازی FIFA 15 برای PC

NirLauncher مجموعه ای با بیش از ۱۵۰ نرم افزار رایگان و قابل حمل برای ویندوز می باشد که طی چند سال توسط وب سایت NirSoft توسعه یافته اند. شما با دانلود این نرم افزار کم حجم که به صورت رایگان ارائه شده است می توانید به راحتی به بسیاری از ابزار های مهم ویندوز دسترسی داشته باشید. این نرم افزار دارای بیش از صد برنامه ی مختلف و کاربردی برای ویندوز است که برای بازیابی پسوردهای مختلف، مشاهده و مدیریت کش مرورگر، ابزارهایی برای کار با شبکه، سیستم ها و هارد دیسک، برنامه های مربوط به پخش و مدیریت فایل های صوتی و تصویری، ابزارهای مربوط به دسکتاپ و جستجو در ویندوز و … است .

 

NirLauncher 1.18.73 ابزارهای کاربردی ویندوز NirLauncher 1.18.73

Acoustica Pianissimo وی اس تی کم حجم در عین حال کاربردی و با صدای دل نشین و طبیعی پیانو است.این نرم افزار در واقع یک VST قدرتمند با قابلیت پشتیبانی انواع آلات موسیقی مجازی ، DAW و همچنین MixCraft می باشد. . این وی اس تی به صورت مستقل در نرم افزارهای آهنگسازی بارگذاری میشود و نیازی به Kontakt ندارد. نسخه مستقل نرم افزار از اکثر دستگاه های MIDI و WAVE , ASIO , Wave RT و.. پشتیبانی می کند. قیمت این نرم افزار در بازار جهانی در حدود ۵۰ دلار ( چیزی در حدود ۱۵۰٫۰۰۰ تومان ) است .این نرم افزار با دارا بودن بیش از ۲۵۰ مگابایت Sample با حداکثر کیفیت Steinway و با استفاده از پردازش سیگنال های پیچیده و تکتیک های برنامه نویسی ، لذت کار با یک پیانوی واقعی را فراهم خواهد کرد.

 

Acoustica Pianissimo 1.012 نرم افزار شبیه ساز پیانو اکوستیک Acoustica Pianissimo 1.012

دانلود Adobe After Effects CC 2014 13.0.2   نرم افزار ادوب افتر افکت

 

دانلود Adobe After Effects CC

نرم افزار ادوب افتر افکت

 

Adobe After Effects CC 2014 13.0.2 یکی از پیچیده ترین نرم افزارها در زمینه گرافیک متحرک و جلوه های تصویری سینمایی می باشد, همچنین نرم افزار زمان طولانی را صرف نصب نرم می کند و از رم کامپیوتر نیز استفاده بالایی می کند و همین چیزهاست که از نرم افزار انتظار می رود.  نرم افزار Adobe After Effects از مجموعه نرم افزار های ادوب یکی از حرفه ای ترین نرم افزار ها در زمینه طراحی سه بعدی و ساخت انییمشن می باشد و کاربران این حرفه به خوبی با این نرم افزار آشنا هستند اما آنچیزی که به این نسخه از نرم افزار اضافه شده است اضافه شدن ابزارهای 4 بعدی است که میتواند مورد توجه علاقمندان این نرم افزار قرار گیرد.

نرم افزار Adobe After Effects دارای رشته های متنی, رنگ جامد, دوربین, چراغ و همچنین لایه های سفارشی است به طوری که میتوانید با استفاده از ویژگی های ویرایشی و تنظیم و ترکیب عناصر یک اثر و انیمه با کیفیت بالا و سفارشی بسازید,از نمونه های از پیش تهیه شده نرم افزار نیز می توانید استفاده کنید. ابزار متعددی از جمله زمان معکوس و ماسک و … از جمله چیزهایی هستند که میتوانند مورد استفاده قرار بگیرند تا اثر نهایی را هر چه بهتر سازند. شما میتوانید نسخه نهایی نرم افزار Adobe After Effects CC را از سایت ERWORD دریافت نمایید.

ادامه مطلب

 

دانلود Intel HD Graphics Drivers 15.36.3.3907 / 15.28.22.3517   درایور کارت گرافیک اینتل

 

دانلود Intel HD Graphics Drivers

درایور کارت گرافیک اینتل

 

 


Intel HD Graphics Drivers 15.36.3.3907 / 15.28.22.3517 درایور نسل های 2 و 3 کارت هار گرافیک Intel Core می باشد. با این برنامه امکان پردازش و ایجاد ارتباط پردازنده و کارت گرافیک فراهم می آید. در این پست نیز درایور کارت های گرافیک های اینتل مربوط به نسل های مختلف شرکت به صورت جداگانه برایتان آماده شده است. هم اکنون می توانید درایور Intel HD Graphics را از سایت ERWORD دریافت نمایید.

 

ادامه مطلب

دانلود BlueStacks 0.9.1.4057 + Root + Mod   نرم افزار اجرای بازی و برنامه های اندروید در کامپیوتر

 

دانلود BlueStacks

نرم افزار اجرای بازی و برنامه های اندروید در کامپیوتر

| به همراه آموزش فارسی |

+ Root + Mod Android 4.4.2 Kitkat

 

BlueStacks 0.9.1.4057 Beta نرم افزاری برای اجرای برنامه ها و بازی های نوشته برای اندروید بر روی کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ ها می باشد. نرم افزار BlueStacks با استفاده از فناوری LayerCake این امکان را به کاربرانش می دهد تا برنامه های کاربردی آندرویدی را در سیستم ویندوز کامپیوتر اجرا کنند.
پس از نصب نرم افزار بلو استکس بر روی سیستم شما می توانید به طور مستقیم برنامه آندرویدی را دانلود و نصب نمایید بدون اینکه از گوشی خود استفاده کنید.

 

برنامه بلو استکس با دقت بسیار به عنوان رابط بین ویندوز عمل می کند. با استفاده از این برنامه تمامی برنامه های آندرویدی اعم از بازی و نرم افزار در یک پنجره معمولی یا تمام صفحه (فول اسکرین) اجرا خواهد شد.  نرم افزار اجرای اندروید در کامپیوتر از 12 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه برنامه BlueStacks را از سایت ارورد دریافت نمایید.

 

ادامه مطلب

Wp Pro Quiz ساخت آزمون آنلاین در وردپرس

تا الان در سایت همیار وردپرس با مقاله های ارزشمند مختلف نشان دادیم که به راحتی با وردپرس هرکاری میخواهید میتوانید بکنید.

در ادامه , امروز میخواهیم شما را با افزونه ای فارسی آشنا کنیم که به راحتی بتوانید آزمون آنلاین با امکانات دقیق و پیشرفته تهیه کنید .

این کار را قرار است با افزونه Wp-Pro-Quiz انجام دهیم . این افزونه یکی از قویترین افزونه های ساخت آزمون است که به طور رایگان عرضه شده است و توسط Behrooz N عزیز به فارسی ترجمه شده است .
به کمک این افزونه میتوانید به راحتی آزمون های چند گزینه ای با انواع شرایط از قبیل :
- سوال تصادفی
- سوالات زمان دار
- چیدن هوشمند سوالات
- امکان قرار دادن نمایش پیغام برای گزینه ها
- امکان قرار دادن راهنما در صورت پاسخ اشتباه
- امکان قرار دادن فیلد اضافی برای آزمون
- طراحی استاندارد
- امکان خروجی گرفتن از نتایج آزمون
- امکان نمایش قبل و بعد آزمون و …
حالا شاید بپرسید چطوری این آزمون رو بسازید … با ما باشید در همیار وردپرس که یک آموزش کامل داده ایم

که در ادامه مطالب ما آنهارا به شما آموزش میدهیم....

 

تعداد صفحات : 4