دانلود BlueStacks 0.9.1.4057 + Root + Mod   نرم افزار اجرای بازی و برنامه های اندروید در کامپیوتر

 

دانلود BlueStacks

نرم افزار اجرای بازی و برنامه های اندروید در کامپیوتر

| به همراه آموزش فارسی |

+ Root + Mod Android 4.4.2 Kitkat

 

BlueStacks 0.9.1.4057 Beta نرم افزاری برای اجرای برنامه ها و بازی های نوشته برای اندروید بر روی کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ ها می باشد. نرم افزار BlueStacks با استفاده از فناوری LayerCake این امکان را به کاربرانش می دهد تا برنامه های کاربردی آندرویدی را در سیستم ویندوز کامپیوتر اجرا کنند.
پس از نصب نرم افزار بلو استکس بر روی سیستم شما می توانید به طور مستقیم برنامه آندرویدی را دانلود و نصب نمایید بدون اینکه از گوشی خود استفاده کنید.

 

برنامه بلو استکس با دقت بسیار به عنوان رابط بین ویندوز عمل می کند. با استفاده از این برنامه تمامی برنامه های آندرویدی اعم از بازی و نرم افزار در یک پنجره معمولی یا تمام صفحه (فول اسکرین) اجرا خواهد شد.  نرم افزار اجرای اندروید در کامپیوتر از 12 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه برنامه BlueStacks را از سایت ارورد دریافت نمایید.

 

ادامه مطلب

Internet Download Manager: معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.21.7 Final

 

Xara Web Designer Premium نرم افزاری بسیار قدرتمند و حرفه ای برای طراحی صفحات وب با استفاده از تکنولوژی HTML و CSS و JavaScript می باشد. توسط این نرم افزار نیازی به داشتن توانایی فنی و همچنین نوشتن حتی یک خط کد نخواهید داشت چرا که تمامی مراحل طراحی و ساخت در این نرم افزار توسط ویرایشگرهای بصری و دیداری خواهد بود و شما کافی است با صرف وقت و دقت به سادگی کلیک کردن وبسایت را طراحی کنید. وبسایت های طراحی شده توسط این نرم افزار با مرورگرهای مختلف نظیر فایرفاکس،کروم،اپرا و سافاری و… سازگاری دارند و از نظر بهینه سازی برای موتورهای جستجو کاملاً بهینه شده و Seo Optimized هستند. همچنین با انواع رزولوشن ها سازگاری دارند و به اصطلاح ریسپانسیو یا واکنش گرا می باشند و همچنین در سیستم عامل های iOS و Andorid نیز به راحتی بارگزاری می شوند. از نظر گرافیکی نرم افزار به طور کامل دارای ابزارهای طراحی بوده و بدون هیچ نیازی به نرم افزارهای گرافیکی میتوانید ظاهر گرافیکی وبسایت را طراحی نماید. این نرم افزار به طور کامل دارای ابزارهای گرافیکی جهت طراحی ظاهر و ابزار کدنویسی برای کدنویسی است و به هیچ نرم افزار ثانویه نیاز ندارد. قابلیت قرار دادن موزیک و ویدیو و فایل های پی دی اف الصاقی نیز در صفحات طراحی شده توسط Xara Web Designer وجود دارد. قابلیت ساخت صفحات فلش نیز با توجه به امکانات موجود نرم افزار وجود دارد.  

 

Xara Web Designer 10 cover طراحی آسان ولی حرفه ای وبسایت با MAGIX Web Designer 10 Premium

 

Wp Pro Quiz ساخت آزمون آنلاین در وردپرس

تا الان در سایت همیار وردپرس با مقاله های ارزشمند مختلف نشان دادیم که به راحتی با وردپرس هرکاری میخواهید میتوانید بکنید.

در ادامه , امروز میخواهیم شما را با افزونه ای فارسی آشنا کنیم که به راحتی بتوانید آزمون آنلاین با امکانات دقیق و پیشرفته تهیه کنید .

این کار را قرار است با افزونه Wp-Pro-Quiz انجام دهیم . این افزونه یکی از قویترین افزونه های ساخت آزمون است که به طور رایگان عرضه شده است و توسط Behrooz N عزیز به فارسی ترجمه شده است .
به کمک این افزونه میتوانید به راحتی آزمون های چند گزینه ای با انواع شرایط از قبیل :
- سوال تصادفی
- سوالات زمان دار
- چیدن هوشمند سوالات
- امکان قرار دادن نمایش پیغام برای گزینه ها
- امکان قرار دادن راهنما در صورت پاسخ اشتباه
- امکان قرار دادن فیلد اضافی برای آزمون
- طراحی استاندارد
- امکان خروجی گرفتن از نتایج آزمون
- امکان نمایش قبل و بعد آزمون و …
حالا شاید بپرسید چطوری این آزمون رو بسازید … با ما باشید در همیار وردپرس که یک آموزش کامل داده ایم

که در ادامه مطالب ما آنهارا به شما آموزش میدهیم....

 

 

 

Internet Download Manager

Internet Download Manager 6.20 Build 5 Final Retail یا همان IDM یک نرم‌ افزار مدیریت دانلود است که تنها برای سیستم‌ عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده‌ است. Internet Download Manager ، دانلودها را به چند رشته تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌ تر انجام شود. IDM با برنامه‌های اینترنت اکسپلورر، اپرا، نت‌اسکیپ، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم کار می‌کند. تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه IDM محتوی جاسوس‌افزار یا adware باشد، منتشر نشده‌است. IDM می‌تواند فیلم‌هایی که در وبسایت‌ ها مشاهده می‌کنید را دانلود کند. هنگامی که فیلمی از اینترنت پخش می‌شود، به طور خودکار عبارتی را به نام Download this video در کنار صفحهٔ فیلم یا صدا ظاهر می‌شود که با کلیک بر آن می‌توان فیلم یا صدا را بارگیری کرد. با اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را افزايش دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.

 

قابلیت های نرم افزار Internet Download Manager 

 

در ادامه ی مطلب....

اگه به ادامه ی مطلب نری کل عمرت به فناســـــــــــــــ میفهمی؟ به فنااااااااااا...

 

 

 

 

opera new نسخه جدید مرورگر اپرا Opera 21.0 Final

Mozilla Firefox نسخه نهایی مرورگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 29.0.1 Final

Google.Chrome.Cover مرورگر محبوب و سریع گوگل کروم Google Chrome 35.0.1916.114

Internet.Explorer.Cover نسخه جدید مرورگر مایکروسافت Internet Explorer 11.0.9600.17107

 

ادامه مطلب

ooVoo نرم افزاری جهت ارتباط صوتی و تصویری می باشد . نرم افزار ooVoo ابزار حرفه ای و محبوب برای برقراری ارتباط های تصویری می باشد . قادر به ارتباط تصویری همزمان با ۱۶ نفر در سراسر دنیا می باشد. که مهم ترین ویژگی این برنامه به حساب می آید . قابلیت چت نوشتاری نیز برای کاربران فراهم شده است . این برنامه برای سیستم عامل های ویندوز ، مک ، آندروید ، آیفون می توانید نصب نمایید . این نرم افزار قابلیت ارسال فایل و دریافت فایل همزمان را دارد که یکی از امکانات این نرم افزار می باشد . آخرین نسخه منتشر شده توسط شرکت ooVoo نسخه ۳.۶.۳.۱۱ می باشد که به صورت رایگان در دنیای مجازی منتشر شده است . یک امکان این برنامه داشتن تماس تلفنی به سراسر جهان یکی از ده ها قابلیت های این نرم افزار می باشد . در سایت اصلی این نرم افزار ذکر شده است که می توانید بدون داشتن اکانت در سایت با استفاده از اکانت فیس بوک لوگین نمایید.

ooVoo 3.6.3.11 ارتباط صوتی و تصویری ooVoo 3.6.3.11

 

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است. لازم به ذکر است ، اسکایپ با داشتن سرورهای ابری قدرتمند در سرتاسر جهان ، امکان برقراری سریع و با کیفیت تماس ها را فراهم آورده است. همچنین اسکایپ با کد کردن مکالمات امنیت را افزایش داده و امکان شنود و شناسایی تماس ها را از بین برده است.

 

Skype.Cover تماس صوتی و تصویری رایگان با اسکایپ Skype 6.16.0.105

 

 

 
دوستان یه خبر بسیار عالی عالی عالی ...........
دنبال راهی میگشتم تا بتونم از گوگل دانلود کنم همینطور که سرچ میکردم دور زدن گوگل یه سایتی پیدا کردم با این
 
 
و توی اون یه متنی به چشم خورد بدین مضمون 
 
(   این راه، هم برای دور زدن تحریم سورس فورج هم گوگل کد و سایر نرم افزارهاش هم سان و جاوا و هم ادوبی و ... به کار می اد. این راه یک راه ساده استفاده از وی پی ان آزاد هست. با این وی پی ان کسی فیلطرینگ ایران رو دور نمی زنه بلکه این سایت کارش این هست که ماشین شما رو یه ماشین از مثلا المان جا می زنه تا شما بتونید بدون تحریم های اعمالی از سوی برخی سایتها نرم افزارهای خودتون رو دانلود کنید و استفاده کنید.مزیت این سرویس نسبت به نرم افزارهای مشابه در اینه که نیاز نیست شما برنامه ای رو روی سیستمتون نصب کنید. فقط کافیست بعد از ثبت نام و تایید اون آدرس fastun.com و پورت 7000 رو در تنظیمات پروکسی مرورگرتون وارد کنید و برای اولین اتصالتون نام کاربری و پسوردی که برای ثبت نام انتخاب کردید رو وارد کنید. با این حساب شما میتونید بدون نیاز به نصب هیچ نرم افزاری از مزایای این سرویس هرجا که به اینترنت دسترسی داشتید استفاده کنید.)
 
که من خودم هم امتحانش کردم و گوگل و ادوب و غیره رو به راحتی پشتیبانی میکرد و سرعتش هم بسیار بالا بود حتی برای اینکه بعدا از لحاظ شرعی مدیون کسی نباشم چند تا سایت فیل رو هم امتحان کردم دقیقا تحت نظر سیستم فیل ایران هست و فقط محدودیت ایجاد شده برای آی پی های ایرانی رو برمیداره
به هر حال به تمام هموطنان عزیز تبریک میگم و بهشون مژده میدم حداقل تا موقعی که این سایت بسته نشده میتونن قوانین ظالمانه گوگل و غیره رو دور بزنن
اگه سایتی بود که این سایت پشتیبانی نمی کرد همینجا بذارن تا براش دنبال راه اختصاصی بگردیم
 
برای شروع برید به این آدرس
 
 
 

 

 

رفع مشکلات احتمالی در هنگام دانلود از وب ما:

آقا/برادر/خواهر/عزیزم...

جون هرکی دوس داری این مطلبو تا آخرش بخون...

این قدرم سوال نپرسین جواب همه ی پرسش های شما اینجاســـــــــــــــــــــــــ

مرسی از همکاریتون...

(مدیر وب)

دانلود DSL Speed 7.0 – نرم افزار افزایش سرعت اینترنت

دانلود DSL Speed 7.0   نرم افزار افزایش سرعت اینترنت

 

دانلود Dsl Speed

نرم افزار افزایش سرعت اینترنت

 

Dsl Speed 7.0  یک نرم افزار هوشمند است که سرعت اینترنت شما را تا حد الامکان افزایش میدهد. این نرم افزار فقط برای DSL PPPOE است و PPPOA NOR  مودم های دایال آپ  را پشتیبانی نمیکند. گاهی اوقات پیش می آید که سیستم از تمام پهنای باند استفاده نمیکند که در این مواقع Dsl Speed بسیار شما را کمک میکند.

همچنین این نرم افزار اتصالاتی چون  SDSL , IDSL , G.lite ADSL و … را پشتیبانی می کند و دارای محیطی بسیار ساده و دلنشین است که از بهترین قابلیت های افزایش سرعت برخوردار است. شما هم اکنون میتوانید برنامه Dsl Speed را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

ویژگی های اصلی نرم افزار DSL Speed :

-    سریع تر شدن بارگذاری صفحات وب

-   افزایش سرعت دانلود و آپلود

-   ترفند ذخیره سازی خطاهای  DNS در ویندوز های Xp/2000/7/Vista

-   و افزایش پهنای باند

ادامه مطلب

دانلود واترفاکس Waterfox 28.0 – موزیلا فایرفاکس 64 بیتی

دانلود واترفاکس Waterfox 28.0   موزیلا فایرفاکس 64 بیتی

 

دانلود واترفاکس Waterfox

 

واترفاکس Waterfox v28.0 همان مرورگر Mozilla Firefox اما مخصوص سیستم های 64 بیتی می باشد. اگر شما از کاربران مرورگر فایرفاکس هستید تا به حال حتما متوجه این موضوع شده اید که وقتی مدت زیادی با این نرم افزار کار می کنید دچار افت شدید سرعت در بارگذاری صفحات وب می شوید. البته این مشکل با باز و بسته کاردن نرم افزار حل می شود ولی دوباره حتما با این مشکل روبرو میشوید.

در این نسخه جدید واترفاکس این مشکل به طور کلی حذف شده و با بهینه سازی قسمت های مختلف ان سرعت ان به شدت افزایش پیدا کرده است. همچنین قابل ذکر است که این مرورگر فقط برای سیستم هایی طراحی شده است که ویندوز 64 بیتی بر روی ان سوار است و کاربرانی که ویندوز 64 بیتی ندارند به هیچ وجه نمی توانند از مرورگر Waterfox استفاده کنند. شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار واترفاکس Waterfox رو از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی از ویژگی های مرورگر واترفاکس Waterfox :

-     افزایش سرعت مرورگر در لود پنجره ها
-     برطرف شدن کندی لود پنجرها
-     بهینه سازی قسمت های مختلف مرورگر
-     سازگار با ویندوز های مختلف 64 بیتی
و …

 

 

 

Waterfox is a high performance browser based on the Mozilla Firefox source code. Waterfox is specifically for 64-bit systems, with one thing in mind: speed.

Waterfox is a 64-bit version of Firefox. Waterfox is modified version of the Firefox source code specifically for machines running 64-bit versions of Windows. Software designed for 64-bit Windows editions can take advantage of faster RAM and processing speeds and greater stability in 64-bit systems.

Waterfox offers 100% Firefox Add-on Compatibility and 64-bit Plugin Support.

 

ادامه مطلب

دانلود CyberFox 27.0   مرورگر سیستم های 64 بیتی

 

دانلود CyberFox

مرورگر قدرتمند بر پایه فایرفاکس برای سیستم های 64 بیتی

 

CyberFox 27.0 مرورگر قدرتمند و معروفی مختص سیستم عامل های 64 بیتی میباشد که بر اساس فایرفاکس طراحی شده است. این برنامه که برای ویندوز طراحی شده است تمامی قابلیت های فایرفاکس را دارا میباشد و تمامی امکانانی که برای سیستم های 32 بیتی فراهم است را در خود دارا میباشد. امکان بارگذاری صفحات با سرعت بالا و بهینه سازی شده و قابل اعتماد بودن آن از دیگر ویژگی های این برنامه است.

علاوه بر این تمامی افزونه های فایرفاکس نیز قابل اضافه شدن به این برنامه نیز میباشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار CyberFox را از سایت یاس دانبود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار CyberFox:

- بر پایه فایرفاکس مختص سیستم های 64 بیتی

- قابل اعتماد با امنیت بالا

- بارگذاری سریع و بهتر صفحات

- ارائه تمامی امکانات فایرفاکس

- امکان نصب تمامی افزونه های فایرفاکس

- و…

 

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

دانلود CyberFox 27.0   مرورگر سیستم های 64 بیتی

 

دانلود Saina v2.0.1 – مرورگر ایرانی ساینا

دانلود Saina v2.0.1   مرورگر ایرانی ساینا

دانلود Saina

مرورگر ایرانی ساینا

 

Saina v2.0.1 مرورگرهای رایج در کشور ما معمولاً Internet Explorer ، Mozilla Firefox ، Google Chrome و Opera می‌باشند که به صورت رایگان از طریق اینترنت در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. از آنجایی که این مرورگرها معمولاً متناسب با نیازمندی‌های امنیتی و فرهنگی مورد انتظار در شبکه‌ی ملی اطلاعات ایران نمی‌باشند، مرکز متما اقدام به ایجاد مرورگر ایرانی ساینا با در نظر گرفتن نکات امنیتی و قابلیت‌های متناسب با نیازهای کشور ما این مرورگر را ساخته است.

از جمله قابلیت های این مرورگر مواردی نظیر انطباق با فرهنگ و بوم پارسی، سرعت بالا در مرور صفحات، قابلیت اجرا در چار چوب‌های گوناگون، سطح امنیتی بالا و متناسب با شرایط داخلی و … است.  شما کاربران می توانید همچنین  مرورگر Saina را با لینک مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت کنید.

 

ویژگی ها و قابلیت های Saina مرورگر ایرانی:

-   کنترل والدین

-   امکان داخلی کردن CA های ملی

-   غلط یاب املایی فارسی

-   تنظیم رنگ و فونت فارسی

-   دو زبانه در یک صفحه

-   امکان ایجاد زبانه های افقی و عمودی

-   تغییر زبان از طریق منوها

-   خبر رسان

-   واسط آیکون دار

-   و…

 

مرورگر گوگل

 

 

 

 

 

 

 

 

گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد.



 

 

Ashampoo Internet Accelerator v3.20 %5Bwww.MihanDownload.com%5D نرم افزار معروف بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت Ashampoo Internet Accelerator v3.20همانطور که می
دانید در
دنیای اینترنت سرعت بسیار مهم است در واقع اگر
کاربری سرعت اینترنتی بالاتری را نسبت به سایرین داشته باشد مطمئنآ دسترسی
او به حجم اطلاعات خیلی
سریعتر صورت خواهد گرفت. همه می دانیم
که سرعت اینترنت
در ایران چندان مناسب نیست و اکثر کاربران همیشه از این موضوع ناراضی
هستند به همین دلیل از روش های مختلفی
برای افزایش سرعت اینترنت خود استفاده می کنند مثلآ با استفاده از
ترفندهایی که در سایتهای مختلف معرفی می شود تنظیمات رجیستری ویندوز را
دستکاری می کنند که شاید در سرعت اینترنت تاثیری داشته باشد و بسیاری از
کارهای دیگر که البته شاید برخی از این ترفند ها در سرعت اینترنت تاثیری
ایجاد کند اما این ثاثیرات فقط و فقط ظاهری است و در باطن موضوع هیچ تغییری
ایجاد نخواهد کرد. به همین منظور امروز در وبلاگ mamaliii-16 نرم افزاری
رابرایتان تدارک دیده ایم که باعث بهینه سازی سرعت اینترنت شما میگردد.

نرم افزار Ashampoo Internet
Accelerator
قادر است تا اتصال شما به اینترنت را بهینه

سازی کند که نتیجه ی
آن افزایش نسبی سرعت اینترنت خواهد بود. این نرم افزار محصول یکی از
قدرتمند ترین کمپانی های نرم افزاری جهان یعنی Ashampoo می باشد که در
زمینه ساخت نرم افزارهای کاربردی از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است.
این نرم افزار پس از نصب
با ایجاد تغییرات در تنظیمات شبکه تا حد ممکن سعی می کند تنظیمات مربوط به
سرعت را در حداکثر مقدار خود قرار دهد که نتیجه ی آن افزایش سرعت اینترنت و
بهینه سازی آن خواهد بود. شما از این نرم افزار میتوانید در شبکه هایی
نظیر Dial-Up Modem, DSL,
Cable, Wireless and LAN استفاده کنید و سرعت آنها را کنترل نمایید. همچنین
با استفاده از این نرم افزار می
توان میزان دقیق سرعت دانلود و آپلود اینترنت را بر حسب کیلوبایت بر
ثانیه بدست آورد.  مطمئنآ
شما پس از نصب این نرم افزار متوجه این موضوع خواهید شد که سرعت بازکردن
صفحات وب سایتها توسط مرورگرتان ، دانلود فایل ، آپلود فایل ، بازی های
آنلاین ، ارسال ایمیل ، دریافت ایمیل و … نسبت به قبل افزایش چشمگیری
یافته است.

توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است …

 

ادامه مطلب

تعداد صفحات : 3